Saturday, March 19, 2011

SUPER JUNIOR OPPA !

Salam korang :)
entry hari ni pasal SUPER JUNIOR (SUJU)
comel gila kan!

Ni korean band pertama yg aku minat and diorang lah sebab kenapa aku addicted ngan drama2 n lagu2 korea ni. Fyi, Suju is the LARGEST BAND IN THE  WORLD with 13 members .

Suju ada 4 subgroup. subgroup itu adalah :

*super junior-M*


*super junior-T*

*super junior-Happy*

*super junior-K.R.Y*


Suju ada 13 members but unfortunately tinggal 10 je sebab hal masing2..But, super junior-M(Mandarin) ada add 2 orang dari china utk memantapkan bahasa cina diorang n meramaikan band tu. 
Aku minat gila ngan diorang ni. sebab2 aku minat diorang ialah :

*handsome*
*hot*
*caring*
*talented in singing ,actor ,Dj ,Mc ,model *
*diorang happening! ada yg malu2 maintain cute*
*arghhh ! semua yg diorang buat aku sukaaaa !*

Now aku bg korang tgk pic diorang yg sangat2 comel ni ;)



*dance step ni sgt popular di seluruh dunia








Okay, entry kali ni sampai sini dulu. esok insyaallah akan post pasal profile diorang pulak.
follow diorang kat facebook or twitter okay !
Well then, Good night dear bloggers ;) sarang hae yo !







No comments: